5 Fitness tips για καλύτερη ποιότητα ζωής | Betterinside.gr
09 Jan 2021

5 Fitness tips για καλύτερη ποιότητα ζωής


Μπορούμε να θριαμβεύσουμε σε πολλούς τομείς της ζωής μας, είτε αφορά τα προσωπικά είτε τα επαγγελματικά. Υιοθετώντας έναν υγιεινό τρόπο ζωής θα μας βοηθήσει να έχουμε περισσότερη ενέργεια, ανεβασμένη διάθεση και πολύ καλύτερη αντιμετώπιση των καταστάσεων μέσα στην καθημερινότητα μας. Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε τους 5 fitness tips για να βελτιώσουμε την ποιότητα της ζωής μας.

Ενυδάτωση του σώματος
Ένα σωστά ενυδατωμένο σώμα έχει περισσότερη ενέργεια, μεγαλύτερη αντοχή και είναι συνεχώς σε εγρήγορση. Εάν η μείωση του σωματικού λίπους είναι ο στόχος σας, τότε το κρύο νερό θα σας βοηθήσει στην έξτρα κατανάλωση θερμίδων. Θα χρειαστεί να αποφεύγετε τα αναψυκτικά όσο το δυνατό περισσότερο. Διότι τα περισσότερα είναι γεμάτα ζάχαρη και κατά συνέπεια αποθηκεύεται στο σώμα, ιδικά σε ανθρώπους με πιο καθιστικό τρόπο ζωής.
anderson-rian-klwak-FdEiA-unsplash.jpg 322 KB
Καθημερινή σωματική άσκηση
Η καθημερινή σωματική άσκηση επιδρά θετικά τόσο στη σωματική, όσο και στην ψυχική μας υγεία, ενώ παράλληλα δρα προληπτικά ή/και θεραπευτικά έναντι χρόνιων παθήσεων του ανθρώπινου οργανισμού. Πραγματοποίησε εναλλαγές μεταξύ ήπιας άσκησης, προπόνησης με βάρη, έντονης διαλειμματικής άσκησης, χαλαρό περπάτημα και θα δεις σημαντικές αλλαγές στο σώμα σου και όχι μόνο. Θα χρειαστεί να βρεις αυτό που σου ταιριάζει, την άσκηση που σε κάνει χαρούμενο και να την εντάξεις στην ζωή σου με τους δικούς σου κανόνες. Μην φοβάσαι να δοκιμάσεις καινούρια πράγματα, όπως ένα μάθημα Yoga ή Pilates ή κάποιο άθλημα που πάντα σου άρεσε να παρακολουθείς.
jonathan-borba-lrQPTQs7nQQ-unsplash.jpg 223 KB
Υγιεινή διατροφή και κατάλληλες μερίδες
Προσπάθησε να μείνεις μακριά από επεξεργασμένες τροφές, δεν θα σε βοηθήσουν να είσαι σε φόρμα. Κατανάλωσε αρκετά Φρούτα και λαχανικά για να διατηρήσεις το πεπτικό σύστημα καθαρό και υγιεί. Ένα μήλο θα σου δημιουργήσει τον κορεσμό που χρειάζεσαι για να μην καταφύγεις σε μια ζαχαρένια λύση. Επικεντρώσου σε καλές πηγές πρωτεΐνης (ζωικές και φυτικές) για να ενισχύεις την ανάρρωση του μυϊκού σου συστήματος. Προσπάθησε να ελέγχεις την ποσότητα των μερίδων που καταναλώνεις και εφόσον ταιριάζει με την καθημερινότητα σου να κάνεις μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα (περίπου 5-6). Θα νιώθεις μεγαλύτερη πληρότητα και θα μπορείς να αποδώσεις καλύτερα ενεργειακά.
anna-pelzer-IGfIGP5ONV0-unsplash.jpg 471 KB
Ποιοτικός ύπνος
Λόγω των καθημερινών επαγγελματικών και προσωπικών απαιτήσεων, είναι σημαντικό να κοιμόμαστε αρκετά για να γεμίζουμε τις μπαταρίες του σώματος μας. 6-8 ώρες καλού ύπνου είναι αρκετές για να αποδώσουμε την επόμενη ημέρα. Παρόλα αυτά εάν αισθανθείς κουρασμένος μετά την δουλειά, προσπάθησε να κοιμηθείς για 30’ και θα νιώσεις έτοιμος για την απογευματινή σου άσκηση. Μην το παρακάνεις, τα 30’ είναι αρκετά και δεν θα επηρεάσουν τον βραδινό σου ύπνο.
gregory-pappas-rUc9hVE-L-E-unsplash.jpg 422 KB
Κίνητρο
Το πιο σημαντικό για να καταφέρεις να είσαι πάντα σε φόρμα και να βελτιώσεις την ποιότητα ζωής σου είναι να ορίζεις μικρούς ρεαλιστικούς στόχους κάθε φορά και να έχεις μια θετική στάση. Έχοντας μια θετική στάση ζωής, θα είναι εύκολο να πιέσεις τον εαυτό σου για να αποκτήσεις όλα αυτά που επιθυμείς. Να θυμάσαι οτι η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μια μέρα.

Εάν περιμένεις για τις τέλειες συνθήκες δεν θα ξεκινήσεις ποτέ. Βάλε τους δικούς σου κανόνες και μάθε να απολαμβάνεις την σωματική άσκηση, διότι μόνο έτσι θα καταφέρεις να την διατηρήσεις στην καθημερινότητα σου.

Ανακάλυψε το μάθημα που σου ταιριάζει, μέσα από μια ποικιλία μαθημάτων στο betterinside.gr και κάνε τη γυμναστική τρόπο ζωής, όπου θες και όποτε θες.
sakis 1-4301.jpg 1.2 MB

Author

Better Inside Editorial team