Μαθήματα Pilates…αλλά είναι για εμένα? | Betterinside.gr
30 Mar 2021

Μαθήματα Pilates…αλλά είναι για εμένα?


Το Pilates, ενώ  είναι από τις  τελευταίες  τάσεις  του fitness κερδίζει συνέχεια νέους θαυμαστές. Συχνά ακούμε πως με το pilates μπορούμε να έχουμε επίπεδη κοιλιά… Και ναι είναι η αλήθεια, αλλά «σε ποιους απευθύνεται;» Και «ποια είναι τα οφέλη του Pilates;» Παρακάτω θα δούμε ποιοι μπορούν να ασκηθούν με τη μέθοδο αλλά κ τι μπορούμε να κερδίσουμε!
 
  1. Pilates για όλους
    Το pilates είναι μορφή άσκησης που απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες κ σε όλους τους τύπους σώματος .Αυτό σημαίνει πως μπορεί να ξεκινήσει το pilates ένα άνθρωπος που δεν έχει ποτέ ασκηθεί, αλλά κ ένας χρόνια ασκούμενος, ένα ανήλικο παιδί ή κ ένας ηλικιωμένος! Αυτό γίνεται γιατί το ασκησιολογιο διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε ασκούμενου.
    Φωτογραφία από το μάθημα 30' Pilates Flow
  2. Pilates για σωστή στάση του σώματος
    Με τη συστηματική άσκηση με Pilates έχουμε τη δυνατότητα να δημιουργήσουνε σωστή στάση σώματος , καθώς επίσης να βελτιωθούν οποιαδήποτε χρόνια μυοσκελετικά προβλήματα λόγω τραυματισμών ή ακόμα λόγω του καθιστικού τρόπου ζωής! Η συχνή προπόνηση με pilates  οδηγεί στην ισορροπία κ στη συμμετρία του σώματος. Κυρίως όμως δεν υπάρχει ομάδα μυών που να δουλεύει σε βάρος της αντίθετης μυϊκής ομάδας!

  3. Ενδυνάμωση του κορμού
    Στο pilates η άσκηση ξεκινάει από μέσα μας κ διαχέεται σε όλο το σώμα. Ενδυναμώνονται έτσι οι μύες του κέντρου. Αποκτούμε έτσι δυνατούς κοιλιακούς… Που όλοι αγαπάμε, αλλά αποφεύγουμε κ τους πόνους , που συχνά προκαλούνται από τη καθιστική ζωή , στο χαμηλό μέρος της πλάτης κ της μέσης.
    Φωτογραφία από το μάθημα Pilates Resistance band
  4. Επίτευξη αρμονίας ανάμεσα στο σώμα κ το πνεύμα
    Μια από τις βασικές αρχές του Pilates είναι η συγκέντρωση. Αυτό σημαίνει πως καθώς ασκούμαστε αφήνουμε πίσω την καθημερινότητα μας  κ συγκεντρωνόμαστε στο τι μπορεί να κάνει το σώμα μας κ πως μπορεί να κινηθεί! Η αύξηση της συγκέντρωσης κατά της διάρκεια της άσκησης έχει ως αποτέλεσμα να μην γυμνάζουνε μόνο το σώμα μας αλλά κ το πνεύμα μας με σκοπό να επιτυγχάνουμε την αρμονία τόσο σε σώμα όσο κ σε πνεύμα!

  5. Αναζωογόνηση κ μείωση του στρες
    Είναι γνωστό πως η οποιαδήποτε μορφή άσκησης έχει ως αποτέλεσμα την αναζωογόνηση του οργανισμού . Με το Pilates έχουμε τη δυνατότητα να επιλέξουμε το ρυθμό της έντασης του ασκησιολογιου με αποτέλεσμα να μπορούμε να διαλέξουμε ασκήσεις με στόχο την βελτίωση της αναπνοής μας! Μέσα στη δύσκολη κ απαιτητική καθημερινότητα που έχουμε όλοι μπορεί να οδηγήσει αισθητά σε μείωση του στρες .

Αν δεν έχετε δοκιμάσει ακόμα τα μαθήματα pilates της πλατφόρμας είναι η ώρα να ξεκινήσετε!
Αγαπάτε τη Yoga και το Fitness γενικότερα αλλά φοβάστε ότι δεν θα τα καταφέρετε με το Pilates ? Περιηγηθείτε στα μαθήματα της πλατφόρμας είτε με τη χρήση ενός μόνο στρώματος, είτε με τη χρήση βοηθημάτων. Είναι σίγουρο πως θα βρείτε αυτό που σας ταιριάζει!
Φωτογραφία από το μάθημα 30' Yoga Flow

Author

ΜαριαΚαρλιγκιωτη

Είμαι η Μαρια κ είμαι  δασκάλα Pilates με πιστοποίηση για μαθήματα στο έδαφος(mat) και με βοηθήματα(props) από τη σχολή A-Lyne ( πιστοποιημένη από τον διεθνή οργανισμό PMA - Pilates Method Alliance) στο Παρίσι της Γαλλίας . Είμαι εξειδικευμένη δασκάλα  για pre & post natal μαθήματα pilates και έχω παρακολουθήσει σεμινάρια για μαθήματα σε μηχανήματα pilates: Reformer- Cadillac - Chair - Barrels.